joi, 16 decembrie 2010

Pe taramul spagii

Întrerup pentru niște știri senzaționale acest hiatus al blogului, caracteristic sărbătorilor de iarnă.
M-am trezit bine dispus, ca orice individ pe care-l așteaptă o aventură nouă. Așa cum se trezește starul Discovery Channel, Bear Grylls, știind că urmează să mănance câteva râme, un ochi de vaca și niște vomă semidigerată cu râme și ochi de vacă.

I'm going to eat you. Twice!
Mi-am dat părul cu gel, mi-am luat șosetele și chiloții ăia buni, nu am mâncat nimic și am ieșit în frigul pătrunzător de afară. Ne-am uitat amândoi cu jind la mașina parcată în fața blocului acum câteva zile, dar am trecut mai departe în pas alert.
Suntem cu ochii pe scurtături. Cea mai apropiată e printr-un cimitir, așa că intrăm. Știm exact la ce cruce să facem stânga, să intrăm pe portița roșie și apoi să ieșim pe lângă biserică (ocolind eventualul mort ce-și așteaptă rândul) la bulevard.
Intrăm în spital și ne îndreptăm spre sala unde se fac donările de sânge, cu venele palpitând de viață.
Ne lăsăm sângele, o parte din noi aproape leșină și apoi dăm să urcăm la etaj, să ne bage la dosar.
Scări spre etajul 1.
Stop.
Jandarm la capătul lor.
Stop.
Suntem în afara orelor de vizitare.
- STOP! Nu vă pot lăsa să urcați.
- Am donat sânge și mergem la asistenta...
- O singură persoană poate merge.
- Dar am donat amândoi
- Și nu poate o persoană să ducă ambele hârtii?
- Păi și dacă nu ne cunoșteam ce se întâmpla?
- Nu vă pot lăsa pe amândoi
- Ok, urc eu și, peste două minute, ea.
- Păi acum vă știu. Nu vă mai las
2 lei șpagă să-și ia și el o cafea și cerul se înseninează. Urcam amândoi spre ASISTENTA ȘEFĂ (altă mare amatoare de venituri neimpozabile) și-i dăm bonul să ne înscrie în catastif în dreptul persoanei pentru care am donat. Ne trece cu zâmbetul pe buze în timp ce zâmbetele noastre livide sunt mai degrabă furioase.
O nouă barieră este doborâtă: nici când donezi sânge nu scapi fără să dai bani pe tărâmul șpăgii, spitalul românesc. De altfel, dacă ai nenorocul să te îmbolnăvești, trebuie să înlocuiești tradiționalul halat alb:

mâneca dreapta + gluga - asistenta șefă
mâneca stângă - asistenta normală
trunchi - doctor
Nu uita: 2 lei/zi pt paznicul cu 4 clase și dubios de colorat, ca să poți primi vizite! 

Un comentariu:

  1. Daca vrei sa faci bani din ceea ce scrii, incearca Blogmoney si inscrie-te!
    http://aff.blogmoney.com?aid=2647&acid=223

    RăspundețiȘtergere