joi, 26 ianuarie 2012

Iarna nu-i ca vara

Predictibil: cum a dat prima zăpadă, cum s-au blocat toate drumurile extraurbane. Şi mai predictibil: cum s-au blocat toate drumurile din cauza zăpezii, cum se caută vinovaţi pentru aceasta situaţie.
Deoarece mă simt de treabă astăzi, vă dau un indiciu pentru situaţie: VISCOLUL ŞI NINSOAREA ABUNDENTĂ SUNT DE VINĂ!
Mă enervează cum toţi bucureştenii pe care i-a prins zăpada pe drum, in afara orasului, se grăbesc să dea vina pe autorităţi. Nu mă refer la oamenii care au plecat cu serviciul sau care pur şi simplu aveau treabă în afara oraşului. Mă refer strict la ăia care simt nevoia să arunce pisica moartă spre cineva. Nicidecum n-ar fi mai degrabă vina lor că nu-s suficient de civilizaţi sau că nu-i duce mintea îndeajuns încât să se intereseze de starea vremii înainte de a pleca la drum şi să se echipeze corespunzător sau să nu mai plece. Nu, ei n-au nicio responsabilitate. Şi-au plătit rovigneta, pai atunci să vină jandarmii să le împinga maşina.
La naiba, mă simt de treabă în seara asta, aşa că vă lămuresc: nu-i nimeni vinovat pentru ignoranţa voastră. Asta înseamnă să fii adult - să iei decizii în funcţie de împrejurări, nu să te arunci cu capul înainte şi apoi să plângi după mama să te scoată din rahat. Mai ales că e aceeaşi mamă care ţi-a dat bastoane pe spinare în piaţa unirii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu