vineri, 4 februarie 2011

Cum să faci bani

Ce mai pot sa scriu despre sex? Site-urile de profil acoperă domeniul în întregime, indiferent de perversiunea pe care o ai. 
Aşa că în acest articol mă voi axa pe celălalt motiv pentru care oamenii accesează internetul: banii.
Mai exact, vă voi scrie un scurt ghid despre cum să faceţi bani. Sigur, veţi spune, există o grămadă de indivizi care pretind că te pot învăţa sa faci bani, dar aceştia sunt doar spameri şi hoţi. Eu însă, nu vin cu povestea prinţului nigerian care vrea să scoată milioane de euro din ţară prin intermediul contului tău bancar.

N-ar merge niciodată: în mod clar,
arăt a prinţ etiopian.
Nu domnule. Eu vă voi da sfaturi sigure, care vă vor aduce sume considerabile de bani, aproape fără efort.
Protestaţi în continuare, dar unde sunt banii mei dacă e atât de uşor sa-i fac şi ştiu atât de multe? De ce scriu articolul ăsta în loc să fiu în oraş să-mi cheltui banii?
Good point! Mă duc în oraş şi vă zic altădată.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu