miercuri, 9 mai 2012

Fenomene bizare

Exista tot felul de locuri ciudate. De exemplu, triunghiul bermudelor unde dispar tot felul de avioane si nave. Sau locul ala prin Anglia unde se vad ozn-uri mai des decat vezi parasute in bamboo intr-o seara de sambata.
Ei bine, am gasit si eu un astfel de loc in Bucuresti, pur intamplator.  Sa va explic: ca orice oameni lenesi si noi mergem destul de des cu masina la serviciu. Si ca orice roman, am gasit si eu un loc unde parchez mai tot timpul, ba chiar mi-am dorit niste scurgeri mici de ulei, ca sa marchez teritoriul. N-a fost sa fie...dar totusi aproape intotdeauna parchez acolo.
Revenind - exact despre locul asta e vorba cand va spun despre fenomene stranii: cum ziceam, din doua in doua zile parchez acolo. Dupa ce parchez, ma uit in jur: liniste totala, niciun caine vagabond, niciun ciripit de pasare. Ei bine, seara, cand dau sa plec, gasesc cel putin un geam, cateodata mai multe, plin de gainat. Dar absolut intotdeauna. Am verificat si nu sunt sub vreun copac, sub vreun cuib de pasari, sau sub balconul cu recuzita de vrajitoare a oanei zavoranu.
E pur si simplu ca si cum pasarile ar fi dotate cu un mecanism de timing  perfect si, din doua in doua zile, in zborul lor spre cuiburi, sistemul lor digestiv termina procesarea mancarii cu doar cateva momente inainte de a ajunge deasupra locului de 3 pe 2 metri lungime (tinand cont, bineinteles, de factori precum miscarea de rotatie a pamantului sau viteza vantului).
Deci, in concluzie, pot spune ca am descoperit un lucru cel putin bizar, o stransa conexiune intre niste coordonate geografice precise, anumite bucati de tabla si sticla si regnul animal. Merita investigat, pana nu schimb locul de parcare. Tot in concluzie, cumpar prastie.

Un comentariu: