luni, 21 mai 2012

SOCANT! Nu RATA acest ARTICOL!

Aaaarghhhh....stati put...ahhhh, inspira, expira, inspira, expira, stati o secunda...
Ok, mi-am revenit. N-a fost mare lucru, am fost doar aproape de un infarct. Noroc că mă pregătesc de ceva timp să previn așa ceva. Să vă spun de ce. Acum 2 ani am început să fac exerciții cardio: să merg la sala, să merg pe bicicletă, să alerg, să fac sex altfel decât culcat pe spate pe o saltea cu arcuri. Știți și voi, exercițiile clasice.
Și-acum motivul pentru care am facut asta vi se va părea dubios: nu că n-aș vrea să arăt bine (aici intervine însă alt aspect demn de analizat: cum e mai drăguț un câine, dolofan sau slab mort? dar o pisica? dar un gandac gras și suculent, nu trosnește mai bine sub papuc decât unul slab de i se vede scheletul pe sub elitre? oamenii de ce n-ar fi mai simpatici la fel, adică grași? închid paranteza).
Pentru că adevărul este că vreau să arăt cât mai bine. Dar nu ăsta este principalul motiv, ci faptul că trebuie să fiu cât mai sănătos, corpul să funcționeze în cei mai buni parametri. Asta dacă vreau să fiu informat, să mă țin la curent cu ce se întamplă în jurul meu.

Nedumeriți? Ei bine, poate ați observat, dar site-urile de știri din ziua de azi se poartă fără nicio grijă față de sănătatea cititorilor. Toate subiectele lor sunt ȘOCANTE, ÎNGROZITOARE, INTERZISE, INCREDIBILE. Nu mai poți intra pe vreun portal de știri fără să tremuri de frică și fără palpitații de inimă.
Cred că majoritatea jurnaliștilor și-au făcut ucenicia într-un parc de distracții, la secțiunea de ride-uri extreme și au fost dați afară pentru că au speriat prea mulți copii în întunericul din tunelul groazei.
Sau poate la facultatea de jurnalism te învață că poti exprima toate emoțiile prin caps lock. Deși exagerez: care facultate? Până la urmă, OTV și Libertatea sunt niște pepiniere de jurnaliști excelente.

Oricum, hai că intru să văd ce s-a mai întâmplat prin lume. Mie unuia mi-e groază. Pardon: mi-e GROAZĂ!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu