marți, 5 februarie 2013

Cu trenul / pe autostrada

Explicau acu câteva zile la știri de ce trenul între București și Constanța face 5 ore în loc de 2. Motivul evident îl reprezintă furturile de materiale de pe traseu, în special semnalizatoare.
Adică mecanii nu pot să-i dea blană pt ca habar n-au dacă trec pe roșu sau galben și tare se tem să nu-i tragă nea polițaiu pe dreapta si să le ia carnetu de mers pe șine.
Pe de altă parte, ăia care ar fi responsabili de luatul măsurilor necesare pentru a preveni furturile au niște interese ca situația să continue, cum ar fi faptul că dețin niște companii de microbuze care, în pofida ceferistilor, pot duce călătorii la mare mult mai repede.

Ei bine, țeapă maximă pentru ei. În epica sa luptă împotriva corupției, statul român a prevăzut această situație, așa că a angajat cea mai de căcat companie posibilă pentru a construi Autostrada Soarelui.
În consecință:

  • aceasta este în momentul ăsta mai plină de gropi decât fața lui Prigoana jr. de coșuri pubere. 
  • se potrivește mersului rapid cu mașina așa cum se potrivesc, de exemplu, politicienii români la o viață în afara pușcăriei.
  • are un raport pret/km mai mare decât același raport pentru drumul lui Apollo 11 până la lună și înapoi.

Dar, revin, statul român își face treaba. Daca trenurile nu ajung in 2 ore la mare, nici mașinile nu o vor face. Echitate este cuvântul de ordine.
Și, în același timp, au primit un vot de blam și țăranii cu SUV-uri care umplu autostrada vara. Trebuie mașină mare dom'le, să escaladeze gropile. Bravo, domnu' stat. Mai rămâne doar ca la telefoanele alea de urgență de pe marginea autostrăzii să se poată asculta compilații de manele si connect-r pentru ceilalți țărani, cu mașini joase, sport. Să aibă muzică, în timp ce sparg niște semințe, până vine remorca să-i tracteze.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu