duminică, 25 martie 2012

Evil update

Precum majoritatea oamenilor, nici noi nu ne-am nascut intr-un moment de aliniere nefasta a astrelor, nici n-am fost blestemati de vreo vrajitoare vedeta la otv, nici n-am suparat  divinitatea prin articole jignitoare, in mod repetat.
Ok, mai putin ultimul punct.  De fapt, nici de-al doilea nu sunt sigur de cand m-am hotarat sa incep campania:
Domnu' Dan Diaconescu presedinte de scara!,
in blocul in care are sediul otv.
Si, daca stau sa ma gandesc bine, cand ne-am nascut, posibil ca o constelatie noua sa fi fost descoperita pe cer, de forma cunoscutului simbol reprezentat de degetul mijlociu.
Naspa.

Dar altfel cum e posibil ca in decursul a trei zile sa ne buseasca cineva masina, apoi in drum spre itp sa ne sara o piatra fix in parbrizul schimbat cu 9 luni in urma si sa-l sparga si, deoarece toate astea nu erau suficiente,semnalizarea stanga (cu un admirabil simt al ironiei pt un obiect lipsit de viata) sa nu mai functioneze exact cand viram sa intram in curtea ITP?

Eu cred totusi ca a fost blestemul lu' d-nul dan diaconescu. Sau al vecinei noastre de sus, mare fan al postului mentionat, careia ii doresc o viata cat mai frumoasa in fata televizorului dat FOARTE tare.
Aaa, sa nu uit: frumoasa si scurta.

Altfel, suntem ok. Eu am luat trenul spre casa, adica sunt in el acum. Trenul, pradator feroce ce poate cara pana la cinci ori propria greutate, se apropie flamand de gara Focsani. Compartimentele lui sunt umplute rapid pana la refuz. Buzoienii vor trebui sa isi astepte randul...

Un comentariu: