joi, 31 decembrie 2009

Ipocritii

Acum, dupa ce am citit pe toate blogurile care ma intereseaza clasicul blog-entry de final de an, imi pun intrebarea:

Cine ar putea crede ceva de genul:
cand cele 365 de zile au trecut, cand miscarea de revolutie mai incheie un tur, cand vasele de sange ale milioanelor de chinezi transporta atata lichid incat ar putea astampara setea tuturor africanilor, cand soarele rasare doar pentru a imi pigmenta pleoapa ochiului drept suferind de vitiligo,
cine ar putea crede ca toate blog-entry-urile de final de an au vreo importanta?

Adevarul este ca fix in clipa asta cateva case sunt inundate, cativa oameni mor de foame, alti cativa sunt pe cale de a ejacula precoce si chiar si mai multi sunt in transa transcendentala si se cred personaje divine.
Asta e clipa deci, mult mai importanta in ansamblul ei decat tot ce am facut eu anul asta si decat orice review i-as putea face.
Gandeste-te: in clipa asta o femeie este tarata intr-un gang intunecat, lovita cu pumnul in fata si violata cu incrancenare de o bruta cu numele Earl. Si in mintea ei este un singur gand, un mare strigat de ajutor.
Tu stai in pat, in p#la goala insa si nu te gandesti la astfel de lucruri pentru ca ti-ai pierde buna dispozitie.

Te gandesti mai degraba la crocodilul imaginar care planeaza deasupra ta cu gura deschisa. Te gandesti la el ca la o problema departata, ca la un animal exotic din pielea caruia, desigur, n-ar trebui sa se faca curele si genti. Si tipi in gura mare acest lucru, cu mandrie de ecologist si apoi esti mandru de tine ca esti mai bun decat ceilalti.
Nu esti mai bun si toti care isi scriu revoltati blog-entry-urile de sfarsit de an sunt niste ipocriti grozavi.
Pentru ca aproape toti stau cu laptopurile in poala si scriu despre un nou an de parca venirea lui ar avea vreo importanta. Mai scriu despre ce li s-a intamplat anul asta, adresandu-se acelorasi prieteni, dorind poate sa-i impresioneze prin manifestul artistic. Eu unul nu vad scopul.
Earl munceste dragii mei.
In coaiele lui se strange sperma ce va umple corpul tinerei exact cand tastati voi multumiti Sarbatori fericite si dati Publish Post.

Numai bine in 2010.

3 comentarii: