vineri, 16 decembrie 2011

La party

Deci frateMeLeu. Stiu ca n-o sa ma crezi dar Smiley, acest Mercedes al cantaretilor romani, a facut un show spectaculos, atat de spectaculos incat mi se zbatea pleoapa dreapta cu tot cu umar, cerand sa fie autografiata. Energie pura, inca imi tiuie urechile, chiar si acum, cand stau in confortul patului de-acasa si ma chinui sa adorm scriind pe blog.
Ce m-a mai impresionat:
- strudelele cu mere, branza si dovleac, singurul fel de mancare de care m-am putut atinge de altfel, pt ca nu aveau legume, dar aveau acel je ne sais quoi al prajiturilor serv...wtf! Erau bune si gata
- pantalonii solistei de la Marfar, desi mi s-a parut ciudat ca ma intreba lumea de ce stau cu ochii cascati de parca vedeam cum un elefant viola o furnica (era exact ce vedeam, dar cu alte personaje in rolurile principale)
-poza cu mine pe care am primit-o: de departe cea mai buna pe care o am - reuseste sa mascheze nasul mare, chelia incipienta si atitudinea aroganta (aia care ma ajuta sa fac multe arogante). O poza numai buna pt facebook. Iar sub ea o sa scriu: Me, just being myself! Just another everyday picture, in sepia, made by a professional and lacking all the...you know...all the ugly. Si o sa mai pun si niste :*:*:* ca si cum v-as pupa. Pup, pup.
- mi-a mai placut masina de la intrare, copie dupa prima masina din lume. Sigur, din neatentie am crezut ca-i a mea si m-am enervat ca nu functiona  inchiderea centralizata si ca mi-au furat tiganii una din roti, dar se pare ca asa era ea, de la nastere, doar cu 3.

Ok, mi s-a facut somn. Fiti pe faza , zilele astea voi scrie si publica continuarea intalnirii mele cu mos craciun, inceputa anu trecut. As da si link, dar mi-e lene, cautati voi, ca merita.

Deci una peste alta, o seara buna pt un party corporatist. M-am simtit bine. God speed!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu