vineri, 10 septembrie 2010

Zâna maneluţă

Picasa are o functie de detectare a fețelor. Scaneaza toate pozele pe care le ai, extrage fețele si apoi le grupeaza dupa individ.
Chestia asta am facut-o si eu, strangand atatea portrete cu mine cate icoane cu Iisus sunt in Moldova.
Si, ca tot vorbesc de icoane, unul din portretele pe care nu le-a putut categorisi picasa, a fost asta:
"Why, this is good ol' Jesus Christ", mi-am spus in engleza, limba nativa a blogerului, pentru ca, instinctiv, deja simteam acest articol aparand din neant.  Apoi, curios din fire, am deschis poza intreaga, sa vad cu ce ocazie l-am pozat pe stimabilul. Si, surpriza maxima:

Just look at this funny guy!

"Well, well, well...if it isn't the manele fairy! I reckon this is the best picture i've ever made!", am continuat sa imi scriu articolul mintal, aducandu-mi in acelasi timp aminte de seara de craciun cu ocazia careia am facut aceasta poza.
Era o seara magica si viteza cu care am apasat pe declansator a fost comparabila doar cu viteza cu care am luat apoi telecomanda  si am inchis televizorul.

Un comentariu: