luni, 1 noiembrie 2010

Manelele se-ntoarce si loveste iar

Mergeam azi spre metrou cu elanul caracteristic zilelor de luni. Am traversat de doua ori neregulamentar strada, am depasit tiganii care vindeau tigari, am trecut de shaormarie (erau deja cativa clienti) si am dat sa cobor scarile.
Ca de obicei, la intrare, o domnisoara impartea niste fluturasi. Am vazut-o ca mi l-a intins cam cu jumatate de mana (asa cum ii  intindeam eu doamnei invatatoare carnetul inainte sa-mi dea patru), dar totusi l-am luat si am zis multumesc.
Apoi am vazut de ce se codea:

Un comentariu funny aici
 nu-si mai are rostul
Libertatea, ziarul perfect pentru impaturirea feliilor de salam si sunca in tren, loveste din nou. Dupa cateva luni bune de analiza a pietei, departamentul de inovatie din cadrul ziarului si-a pus o intrebare: daca Adevarul a scontat pe faptul ca romanii vor cumpara cartile din colectia lor doar pentru ca dau bine in biblioteca, desi le-au citit deja,  ce s-ar intampla daca colectia ar consta dintr-un produs de un succes rasunator in Romania? Ce s-ar intampla daca in locul demodatelor carti, ar fi muzica? Si, urmand rationamentul, daca in locul muzicii ar fi manele? Boom! Ideea i-a izbit si a crescut in creierul lor precum cangrena (deja prezenta) .
Astfel a aparut primul volum din "Manele din Epoca de Aur".

Acuma se intorc, cu o prezentare in dulcele stil clasic:

"Ti-a placut volumul 1?
Bucura-te! Mai scoatem unul!!!"

Si tot Bucurestiul dantui si petrecu pana in zori. De pe la ferestre, din taxiuri, din gurile a milioane de bucuresteni se auzira aceleasi versuri petrecarete din super hiturile "Mama mea e florareasa" si "La o masa mai retrasa".
Penibil.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu