joi, 5 martie 2009

down with the Flu

Nu, nu-i cancer, sunt doar racit, daca-i careva ingrijorat. Oricum, din precautie, o sa-mi scriu testamentul, o sa sun pe la o biserica apropiata sa vina un popa cu cristelnita in dinti sa-mi sfinteasca canapeaua, contra cost, o sa imi cer iertare membrilor organizatiei Raul Vietii (Aleluia!) si, in final, o sa angajez un autobuz 116 cu geamurile fumurii sa ma petreaca pe ultimul drum.

In testament nu prea am ce sa scriu. Las maselele de aur si lentilele de contact bunului meu prieten, profesorul de retele electrice, ca sa-l incurajez sa caute mai departe piatra filozofala.
Avionul personal i-l las amicei mele, manelista de jos, dar fara parasute, pentru ca-i parasuta....din plin.
Rinichii ii donez spitalului municipal bucuresti, cu conditia sa beneficieze de ei un barbat (chiar asa, cum ar fi sa-ti ajunga organele donate in trupul unei femei? Imi si imaginez organele initiale, mironosite, ale femeii, cum fac miting feminist de protest contra organului nou, barbatesc, care le invadeaza teritoriul. Cum ii opresc astuia furnizarea agentului termic Sange si cum ii bat in artera la calorifer cand da muzica tare).
Parul il donez unei fabrici de periute de dinti din bucuresti, cu conditia sa-l colecteze la 3 luni dupa inmormantare (ca sa mai creasca).
Laptopul meu de serviciu il las corporatiei, cu rugamintea sa-l distribuie la cel mai al dracu departament de-acolo, ignorand tastatura suflata cu antrax.

Atat cu testamentul, momentan. In privinta preotului, operatorul call center al bisericii de la piata sudului mi-a comunicat ca taxa de sfintire este de 1 Euro/mp, pupatul icoanei 5 Euro + deplasarea + bacsis. Telefonul este linie speciala, 3 EURO/min, bani intrati direct in contul lui dumnezeu.
Am renuntat la sfintire, in consecinta, mi-am facut cruce cu limba in cerul gurii si am trecut la urmatorul pas: scuze organizatiei raul vietii, carora le-am distrus o sedinta de spiritism cand eram in anul I. Scuze!

Am gasit autubuzul 116 perfect. Tenul calatorilor face ca geamurile sa fie perfect opace. Si, in orice stare de santatate ai intra, viu nu iesi dinauntru.

Okay, sunt pregatit, daca din raceala dau in cancer testicular si-mi moare.

Trupul, ca spiritul va fi mereu viu si-al dracu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu