joi, 24 iunie 2010

2 teams, one (world) cup

Astia de la TVR cu greu isi pot depasi statutul de fosta televiziune comunista. Oare ei stiu ca nu mai sunt singura televiziune din Romania? Altfel nu-mi dau seama de ce n-ar pune naibii, in timpul meciurilor, intr-un colt, un mic afisaj cu scorul celeilalte partide sau cu clasamentul in grupa sau o informatie cat de mica.
In mintea lor ingusta, probabil se gandesc ca astfel nu vei trece mai departe ci te vei opri si vei astepta sa iti dea comentatorul toate aceste informatii. Nicidecum nu vei cauta un canal care sa transmita meciurile in mod profesionist si adecvat timpurilor moderne pe care vrem sa le traim, uimitor, si in Romania.
Ei bine, eu unul asa am facut si am sfarsit uitandu-ma la wimbledon in loc de fotbal.

Dintr-un singur motiv imi pare rau ca nationala Romaniei nu s-a calificat. Nu pentru ca mi-as fi dorit sa se chinuie baetii sa treaca de grupe si sa afirme ca balonul e rotund inainte de saisprezecimi. Imi pare rau ca nu sunt acolo, pentru ca astfel puteam si noi sa facem misto de nationala Frantei. Dar asa, sa stiu ca penibilii aia de francezi (care au marcat un singur gol in trei meciuri) au fost totusi prezenti acolo si noi nu, imi demonstreaza clar statutul Romaniei in fotbalul mondial.
Ca sa se puna cu burta pe treaba romanii, o solutie ar fi ca echipele de club sa-i antreneze cu mingii speciale, suflate cu cocaina. Ar alerga dupa ele cu limba scoasa, singurul risc fiind acela ca vor juca numa cu capul, fara picioare. Si tot ar fi mai bine decat acuma.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu