sâmbătă, 26 iunie 2010

FCity

Am fost si am jucat Financial City, un boardgame destul de misto si amuzant, dar, in principiu, la fel ca toate celelalte: dai cu zarul, te plimbi de colo colo cu un pion si castigi bani (si la sfarsit se puteau castiga si premii reale, dar eu n-am castigat nimica asa ca nu mai fac reclama).
Ba chiar mai mult, e chiar gay sa joci asa stiind ca va fi un singur castigator. Asa ca mi-am inventat propriul boardgame.

Regulile sunt simple si usor de sumarizat:
te asezi la o masa la care vei avea grija sa fie mai multe fete decat baieti. Arunci cu zarul si, daca dai valoarea cea mai mare, ai dreptul de a pune mana pe sanii tipei din stanga ta SAU sa iti muti pionul in jurul tablei.
Jocul consta intr-un singur tur si, daca termini primul, la sfarsit iei premiu (iar ceilalti fac misto de tine).

Ziceti si voi, n-ar fi cel mai de succes boardgame din toate timpurile?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu