joi, 8 iulie 2010

Master, all i hear or see is laughter

Viata are asa un stil de a-ti trage suturi in co@ie incat, uneori, imi dau lacrimile numai gandindu-ma la ce ma asteapta in viitor.
Sa-l luam, de exemplu, pe colegul meu, zis Bomboane:
stateam amandoi pe calorifer in hol la energetica, asteptand sa se deschida portile laboratorului in care urma sa sustinem lucrarea de disertatie. Si pt ca Bomboane este un grandoman pe care nu-l lauda nimeni (nu ca n-ar merita), mi-a aratat (cu mandrie) aplicatia pe care a facut-o pt examen.
Foarte tare, aplicatia. Foarte complexa. Si, mai ales, in stare de functionare.

Ce s-a intamplat in timpul prezentarii? Evident, aplicatia nu i-a functionat.

"Evident", au raspuns profesorii, cand Bomboane a zis ca, aparent, e o problema cu conexiunea la net. "Evident!", am strans catre cer pumnul, din banca, cu ura.

Apoi am urmat eu, zis si Pilotul Viril. Cu o zi inainte, cand mi-am facut prezentarea cu titlul "Sistem integrat de monitorizare..." m-am intrebat:
la ce oare se refera "integrat"?
Ce-ar fi sa scot cuvantul, ca sa nu ma ia astia la intrebari? Zis si facut.
Din pacate, nu l-am scos si din slide-ul 1, unde mentionam iarasi titlul lucrarii.
Care a fost prima si singura intrebare pe care mi-au pus-o?
CARE???
"La ce se refera expresia "sistem integrat""?

"Aaaa....evident, se refera la ..." (in gatu' ma-sii, in gandul meu cautam un raspuns acceptabil),"la..." si am bagat ceva cu sistem global, jenna jameson sau whatever.
Sutul in coaie a venit cu o viteza imparabila. L-am primit cu capul sus.

Si am luat si nota mare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu