marți, 20 aprilie 2010

Bratara

Nu ma intereseaza politica. De altfel, cred ca orice om cu bun simt si-a dat deja seama ca n-are sens sa te preocupe politica in Romania.
Pentru ca politicieni sunt vanghelie, mazare, becali si multi altii. Deci, manele.

Exista lucruri pe care nu le pot ignora insa, chiar si la politica. Unul din ele este folosirea religiei pentru propaganda electorala.
Asa ca imaginati-va cum, mergand spre casa azi, la o trecere de pietoni observ vreo 10 oameni in tricouri si sepci verzi impartind ceva in ploaie.

"Să vezi bă că aștia sunt partidul PSD-PC", imi spun, cu o erectie brusca in pantaloni.

Dau volumul mai tare la casti si inaintez cu mult curaj. Sunt reperat cand ajung la vreo 5 metri. O domnisoara zambitoare se indreapta spre mine cu bratele intinse. O driblez rapid apoi ma dau brusc 2 metri mai in stanga, la timp pentru a scapa de un al doilea omulet verde. Accelerez inca 3 pasi si sunt aproape liber cand, oh fatalitate, calea imi este taiata de o a treia domnisoara.
Incepe sa vorbeasca desi eu nu aud. Nu-mi dau castile jos de pe urechi ci doar aprob intelegator din cand in cand. Imi intinde programul candidatului si o bratara si pare ca ma intreaba ceva.
Le iau, multumesc frumos, dau asigurari ca voi merge la vot (nu stiu pt ce se voteaza) si plec. Ma uit dupa primul cos de gunoi, ca sa arunc ce mi-a dat. Gasesc unul si, cand sa arunc, imi arunc ochii pe bratara:


12. 12 sfinti.


Deci modul prin care vor sa convinga cetatenii sa voteze candidatul lor este cu ajutorul acestei bratari. Programul ala cu multe puncte nu era suficient. Trebuia sa ofere si ceva cadou, ceva care sa demonstreze o virtute a candidatului lor. Un numitor comun cu masa de prosti (prostia nu era de ajuns). Tare destepti aia de la partid care au hotarat asta. Imi si imaginez discutia de la brainstorming:

"-Bă, da' pentru aia de nu știu să citească nu facem nimica bă?
- Da, ai dreptate. Ar trebui insă să le dăm ceva subliminal...Ce-ar motiva prostimea cel mai mult? Ceva sexual...
- Bile anale?
- Buna idee! Buuunaaa ideeeee! Daaar...hai sa combinăm și religia cu asta.
- Aaaa...religie, religie, religie....GATA! Bile anale cu fete de sfinti pe ele?
- Genial! Si hai sa facem bilele pătrate, am vazut eu intr-un film..."

Cam asta e. Nu am cuvinte sa descriu scarba pe care o am fata de ipocritii care se folosesc de absolut orice te-ar putea motiva sa ii votezi.
Si-ar da cu cacat pe ochi in fata camerei de filmat, daca datul cu cacat pe fata te-ar convinge.
Daca s-ar gasi o metoda de transformare a masei votantilor intr-o p@la uriasa, ar suge aceasta p@la. Ar suge-o cu devotament pentru voturi.

Si nu, nu voi merge la vot niciodata, cat timp va candida aceeasi clica amorfa de hoti.
Voi pleca insa, cu proxima ocazie, in Islanda. Si de-acolo voi arata degetul mijlociu spre toata Europa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu