sâmbătă, 15 mai 2010

Mind games la spalatorie

Ieri, adica vineri noapte, am zis sa mergem la Abduction Beamz Party ca era cu lasere si muzica trance undeva in padure langa bucuresti (fanii parazitii stiu de ce).
Nu voi povesti acuma cum ne-am invartit in cerc cautand drumul, pentru ca 95% din cititorii acestui blog au fost acolo, cu mine (iar ceilalti 5% ajung aici cautand pe google "totul despre manele" si pleaca dezamagiti).

Cert e ca am umplut masina de noroi. Atat de mult incat ne-a oprit politia sa ne intrebe daca avem autorizatie de transport. Incat am lasat o dara uriasa, in forma de firimituri de paine, din padure pana acasa si sunt sute de pasari moarte, inecate cu noroi pe marginea drumului. Incat, artist fiind, am remodelat masina cu noroiul de deasupra in forma unui lamborghini. Incat...ei, dar cred ca ati prins ideea.

Azi dimineata, dupa ce mi-a trecut erectia obisnuita si am revenit la dimensiunea normala de 18,6 cm, am fost la spalatorie. Adica la baie, unde am facut un dush. Apoi am plecat cu masina la spalatoria auto de aici, din cartier.
Si asta-i punctul in care vroiam sa ajung si pentru care, ignorand cu desavarsire regulile domnului profesor de literatura, am facut o expozitiune mai mare sau egala cu restul continutului:
tipul care s-a ocupat de masina (si-a facut treaba bine, de altfel) cred ca e micul geniu al manipularii psihologice din spalatorie de-acolo. Pe toata durata spalarii a bagat numa mesaje subliminale facute sa-i asigure bacsisul. Atat de multe, incat la un moment dat, satul de atatea mind games, am scos VIZIBIL o bancnota din portofel si am trecut-o in buzunar, ca sa-l linistesc de faptul ca o va primi. Credeti ca incetat? Nici vorba.
Exemple:
El: "E prima masina azi. Si chiar si dvs. vreti doar exteriorul"
Eu: "E nasol cand ploua, nu? Adica nu vine nici dracu pe-aici nu?"
El: "Da. Azi n-am facut nici bani de mancare sau tigari"

Dupa inca putin timp:

El (ca pt el): "Nici salariile nu ni le-a dat, ca cica n-avem clienti"
Eu: "Mai e si criza asta"
El: "E greu, tare greu. Si asta-i prima mea masina de azi"

(Ce nu stia el e ca eu cu 1h mai devreme fusesem la alergat si trecusem pe langa spalatorie si il vazusem la treaba.)

El (aproape terminand, admirativ): "Frumoasa masina..."
Ei bine, asta ultima, m-a dat gata. O asemenea dovada de subtilitate m-a convins sa-i ridic spaga de la 3 la 5 lei.
Si, in timp ce plecam, mi-a urat prietenos: "Va mai asteptam".

Iar eu astept ploaia.

Un comentariu: