luni, 17 mai 2010

TV BFF (best friends forever)

Sa te uiti la tv e ca si cum te-ai masturba: ti-e rusine sa declari public ca o freci aiurea, dar ti-e imposibil sa nu o faci. Asta daca esti baiat.
Daca esti fata...Dar asta e de la sine inteles, nu-i asa?

Si d-aia, duminica, cand mi s-a stricat televizorul, lumea mea perfecta a devenit o lume perfecta cu un colt sfaramat, cum bine zice poetul.
Am incercat sa-l inlocuiesc: am jucat tenis, am jucat poker, am fu..cut sex, am fost la alergat, am citit, am scris pe blog. N-am reusit sa-i acopar lipsa. Zace in camera aici, sfidator, cu un ranjet pe fata-i atat de neagra.
Alte activitati pe care mi le propun:
1. imi fac propria emisiune "How it's made" pt cel mai marunt lucru pe care il intreprind:
prajesc niste oua? Documentez. Intru sa scriu un blog entry? Documentez. Folosesc toaleta? Ati ghicit: documentez.
2. ma angajez la stat, bugetar, si apoi ma duc toata ziua la meetinguri de protest, greve etc.
3. studiez cu atentie ce scrie pe fiecare aliment pe care il cumpar:

(La punctul 3 am constatat ca cei care fac painea French Toast sunt niste oameni cu inima larga. La fiecare paine feliata cumparata ei doneaza o felie (de paine) oamenilor din tarile nevoiase. Pentru asta trebuie doar sa ai acces la un calculator si internet, sa intri pe un site, sa te inregistrezi, sa introduci un cod, sa confirmi si apoi sa te intinzi pe spate cu burta in sus si cu multa multumire de sine).

Deci am ce face. Alte idei?

4 comentarii:

  1. Iti inchiriez eu televizorul:P
    100 EUR pe luna e ok? :P

    RăspundețiȘtergere
  2. poti merge la cinema. evident e mai scump decat abonamentul la TV, dar si trairile alaturi de domnii si domnitele care scuipa seminte/ popcorn si chipsuri langa tine sunt senzationale.

    RăspundețiȘtergere
  3. poti merge la cinema. evident, este mai scump decat abonamentul la TV, dar si trairile alaturi de domnii si domnitele care scuipa seminte/ popcorn si chipsuri langa tine sunt sezationale. ca sa nu mai scump ca daca reusesti sa vezi si ceva din film vei avea o zi reusita.

    RăspundețiȘtergere
  4. pai eu ma duc la cinema special ca sa observ domnii si domnitele. sa am despre ce posta pe blog dupa aia

    RăspundețiȘtergere