miercuri, 26 mai 2010

Pe dreapta

Eram destul de obosit acum vreo 3 ore, cand bratul autoritar al legii mi-a aratat cu un gest princiar banda din dreapta. Mergeam spre casa dupa serviciu, o vizita la dentist si o ora jumate de tenis. In Bucuresti, un constantean conducand o masina de bacau nu prea are sanse sa-si pastreze carnetul, veti crede, dupa ce nu a a acordat prioritate la trecerea de pietoni.
Ma opresc din relatare pentru a-i acorda credit (cel mai ieftin de pe piata) domnului politist, pentru ca nici eu nici prietena mea n-am vazut vreun pieton pe trecerea aia. Dar eram destul de obosit, deci mea culpa (intre noi fie vorba, n-as fi povestit asa relaxat daca as considera ca pietonul ala a fost in pericol vreun pic. Dar nu spuneti nimanui, nu vreau sa stric impresia ca sunt un taran care tureaza motorul sa grabeasca pietonii pe trecere, impresie pe care cu siguranta o aveti despre autorul acestui blog).

Eram pe Calea Victoriei. Aveam permisul si buletinul de constanta. Aveam masina cu numar de bacau. Aveam numa' blandete in ochi si schimbatorul asezat cuminte in pozitia zero.
Cumva, politistul mi-a adus aminte de profesorul de termodinamica, atunci cand imi punea niste intrebari sa vada daca imi da 4 sau 5 la examen: adica mai timorat si necajit de-atata nu puteam fi:
"Cum arata ciclul Carnot?"
"De ce nu dai prioritate la pieton?"
"Care-i principiul al 2-lea al termodinamicii?"
"Daca-l calcai tot asa spuneai, ca nu ai vazut nici un pieton?"
"Vii tu la vara si vedem atunci....patru..."
"Hai, ia actele si poti pleca..."

Multumesc, asta e primul an fara nici o restanta. Ce nasol ar fi fost sa am una la permis.

PS: cum ziceam, asta se intampla acum vreo 3 ore si sunt obosit. Ce de cacat  e, sa stau sa scriu pe blog articolul asta in loc sa ma culc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu