miercuri, 18 august 2010

Lacerate the stupid

Filmele proaste exista din acelasi motiv din care exista si Divizia A sau manelele. Pentru ca exista oameni suficient de prosti care sa investeasca, altii si mai prosti care sa participe si, cei mai prosti dintre toti, oameni care sa le priveasca, asculte, cumpere etc.
Ca doar nu-si inchipuie nimeni ca actorii sunt cu totii talentati si cu o mie de fetze. Sau ca fotbalistii stiu toti sa dea cu piciorul in minge. Sau manelistii sa ... orice (ei sunt buni doar la luat gloante (tarnacoape in zonele rurale) in cap (in cap si in zonele rurale) ).

[...]

Doar ce m-a enervat un taran si mi-a intrerupt sirul (atat de logic) al gandirii de inginer. Suna pe nr. prietenei mele, balmajeste ceva de neinteles cum ca are telefonul de pe net, moment in care intru eu, in calitate de baiat rau la telefon:
"Alo?", intreb cu glas sever
"Alo" se aude un glas ca din fundul veceului din curte. "Cu cine vorbesc?"
"Cum adica cu cine vorbesti? Tu ai sunat, cine esti?"
"Vreau sa vorbesc cu tipa de mai devreme"
"Ai gresit numarul"
"N-am gresit, am numarul de pe net"

Inchid. Suna iar.
"Vreau sa vb cu tipa de mai devreme. Am numarul de pe net...intelegi tu..."
"Daca vrei sa vb cu o tipa, sun-o pe ma-ta" il las eu sa inteleaga prin faptul ca ii inchid iar telefonul.
Oricum, am replica pregatita daca mai suna inca o data. Si, pt ca boul nu suna cu nr. ascuns, o sa-i postez si numarul pe site-uri gay impreuna cu niste poze.

[...]

Ziceam de filme si de motivatia filmelor proaste: exista actori prosti, ei ce pot sa faca? Sa moara de foame? Sa isi dispere prietenii cu interpretari penibile la petreceri? Sa se angajeze ospatari si sa povesteasca cu trista speranta de faima pe care o au in fata?
Bai, stiti ce? Nu mai pot scrie despre asta. M-a enervat dobitocul ala prea tare. In pula mea, ce labagiu cretin trebuie sa fii sa te apuci sa suni aiurea ca sa vorbesti cu "tipe". Si, mai ales, ce pula mea poti tu, labagiu cretin, sa vorbesti cu o tipa? Sigur, telefonul iti ofera o anumita siguranta: nu ti se vede fata plina de cosuri si grasime si ochii tampi. Dar, un mare dar, prostia nu o poti ascunde.  Chit ca suni tu in speranta ca dai de o curva pe care sa o amagesti cu bonurile de masa ale parintilor.
Dar, imi dau seama pe masura ce scriu, pur si simplu noi, aia cu IQ-ul peste medie, nu ne dam seama ce inseamna sa fii prost. Prostia in primul rand presupune sa nu iti dai seama de aceasta dizabilitate nici cand iti este aratata cu degetul. Din acest punct de vedere, prostii sunt asemanatori cu nebunii. Creierul lor, chiar daca nu prea dotat, are un mecanism de aparare impotriva lucurilor evidente deranjante.

O alta idee: mai nou, exista un punct in care Multimea X a prostilor se atinge cu Multimea Y a inteligentilor - este vorba, desigur, de limbajul licentios. Dar sunt diferente subtile intre o trimitere intelectuala in pizda ma-tii si una imbecila. In primul caz pizda ma-tii e ceva abstract, simbolizeaza un loc ascuns, mistic, din care te poti intoarce numai schimbat. E un loc al remodelarii si al schimbarii preconceptiilor. In al doilea caz insa, al imbecililor, pizda ma-tii e fix o pizda, ba chiar una neagra, mare si paroasa.  Ea nu reprezinta nimic altceva. Diferenta asta, daca nu e perceptibila la nivelul convorbirii, exista cu siguranta la nivelul imaginatiei individului.

Nu intamplator, azi am citit ASTA. Si tot nu intamplator am  scris acum putin timp ASTA. Suntem inconjurati. Suntem cu armele de jucarie in sus, si-s in forma de bloguri.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu