duminică, 5 octombrie 2008

cu cel mai al dreacu respect!

bAhoy tuturor, iata-ma entuziasmat precum o scolarita inaintea plecarii la mare, precum octav inaintea examenului de producerea energiei electrice si termice. Deci iata-ma fericit nevoie mare ca parasesc compania, pregatit sa intru in lumea corporatistilor cu cravata si cartela de acces spanzurate de gat, cu parul dat cu gel si zambet superior, cu casti pe urechi si discutii geeky in metrou.
Compania nu este nici fericita, nici nefericita. O suspectez ca nu are sentimente si, deci, banuiesc ca durerea in p.a vis-a-vis de plecarea mea este reciproca.
Dar iata-ma pus in situatia scarboasa de a trebui sa imi petrec timpul de la birou in urmatoarele saptamani cu un oarecare individ care-i posibil sa fie mai mic sau mai mare ca mine, mai fata sau mai baiat, mai bine pregatit sau mai putin, mai negru sau mai alb. Iata-ma pus in situatia de a profita la maxim de certificatul de pedagog obtinut magna cum laude la politehnica (deci retineti, dragii mei, sunt intelectual cu diploma si pot baga oricui pe gat cunostinte de prima clasa despre cazane si turbine. Feriti-va).
Spre "surprinderea" mea, compania este dispusa sa investeasca destul de putin intr-un om cu o pregatire multumitoare, ceea ce, in prima faza, ma va pune pe mine intr-o situatie dificila. Pai este demonstrat ca un om cu cat e mai prost, cu atat are mai multe intrebari. Si, cum spune Scott Adams: "daca nu exista intrebari stupide, atunci ce gen de intrebari pun prostii? devin brusc destepti in timp ce pun intrebarile?".
In concluzie, asa cum impingea Sisif bolovanul in sus pe munte, asa voi impinge eu cunostintele in capul invatacelului, pana cand acesta va fi toba de carte si, destept fiind acuma, isi va lua picioarele la spinare din firma, cam asa cum fac si eu.
Lesne de ghicit respectul meu plin de fantezii urologice fata de tactica companiei, care abordeaza o combinatie minunata de salarii mici, lipsa de prime sau orice fel de recunostinta si divide et impera printre angajati.

In final, le urez colegilor mei de suferinta multa bafta la interviuri!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu